رونمایی آلبوم «من و بارون» بابک جهانبخش در خبرگزاری پانا... رونمایی آلبوم «من و بارون» بابک جهانبخش در خبرگزاری پانا... 




رونمایی آلبوم «من و بارون» بابک جهانبخش در خبرگزاری پانا...

  • نویسنده:هورمزد
  • تاریخ:سه شنبه 20 تير 1391
  • عنوان موضوع: <-CategoryName->
  • نظرات:

 خبرگزاری پانا: «من و بارون» نام آلبوم جدید بابک جهانبخش است

که ظهر امروز در خبرگزاری پانا رونمایی شد...

به گزارش سرویس فرهنگی پانا،‌«من و بارون» آلبوم جدید بابک جهانبخش

با حضوری وی در خبرگزاری پانا رونمایی شد...

در این مراسم امیر فتحی رهبر ارکستر جهانبخش و محمدرضا خانزاده

مدیر موسسه فرهنگی، هنری و تبلیغاتی اکسیر نوین حضور داشتند...


«من و بارون» دربرگیرنده 11 قطعه موسیقی است که جهانبخش

آهنگسازی تمامی قطعات آن را برعهده داشته است...

یادآور می‌شود، جهانبخش قطعه «من و بارون» را با همصدایی رضا

صادقی اجرا کرده است...

همه دنیام، دیدنی شدی، ای دل، مواظب خودت باش،‌ من و بارون،

به خودت باختمت،‌ ایده‌آل، اقرار، ای کاش و دوباره نام‌های قطعات آلبوم

جدید «بابک جهانبخش» هستند.

.....................................................................................

این آلبوم فردا به صورت سراسری در کل کشور توزیع خواهد شد...

......................................................................................

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





داغ کن - کلوب دات کام بازديد از اين مطلب : مرتبه با کليک بر روي + ار ارسال کننده اين مطلب تشکر نمائيد




اخرین مطالب

ollow" />